jueves, 2 de agosto de 2018

cadàvers



Ets segurament el cadàver més bonic del cementiri
Els altres sempre fan coses rares ,
els hi passen coses rares
Ets el cadàver més elegant
El que té més dents
Jo enviaré el meu amic invisible al meu lloc,  gràcies
Tinc 2 fantasmes tocant-me el cul
Sempre venen a la mateixa hora
Últimament es retrasen, es difumina la imatge
Toquen suau
Sempre que algú em continuï acariciant el cul
No marxaré d’aquí
No queda massa temps per tot el que haig de fer
Sempre que algú necessiti que jo li acariciï el cul
No marxaré d’aqui
Tinc feina, vestir i maquillar els fantasmes
Donar-los menjar i aigua
Menjar contaminat i aigua bruta
Ets el cadàver més irònic del cementiri
El de pell més transparent sense tatuatges
El que té millor veu
El més caòtic
El més nostàlgic
El més prim
El més calb
El més quiet
El més fred



Jo soc el cadàver dins la peixera
Uniforme blau, faldilla i americana
Fitxo amb la meva targeta
Set hores hipnòtiques i un quart
Sé perfectament on s'ubica
El departament de nutrició i bromatología
O el de biología molecular

He tingut un somni on apareixies i jo t'explicava que havia sigut ballarina i que vaig veure morir d'aprop al Joan Saura.
Ets el meu professor preferit de morts.
Després m'ajudaves a obrir la llum a l’aula on no funcionava. Ens fregàvem una mica amb els braços, sense voler
Som les ànimes danyades

Ets el cadàver més bonic

1 comentario:

  1. M'agradaria seure dins el teu cervell i veure passar totes aquestes idees. Brillant Rosa.

    ResponderEliminar